Skip to content

מה שחם בעולם

17/09/2014

אספתי בשבילכם כמה עדכונים לגבי טרנדים חמים בעולם המלונאות.

מקווה שתהנו

מחוברים

connectivity (2)

זוכרות שפעם תיק הנסיעות שלנו היה מלא בשקיות זיפ-לוק עם מוצרי קוסמטיקה?
אתן (ואתם!) חייבים להודות שהיום באותן שקיות יש לכם כבלים, מטענים, בטריות רזרביות ועוד עזרים לכל המכשירים הרבים שאנחנו לוקחים אתנו לכל מקום. סמארטפון, טבלט, לפטופ, נגן מוזיקה … נדמה שהרשימה רק מתארכת.
לכן, היום מתכנני מלונות וחדרי אורחים חייבים לקחת בחשבון את הצורך הגובר של אורחים להיות "מחוברים", בכל זמן ובכל מקום. חובה לספק מספיק שקעים משולבים עם USB להטענת מגוון מכשירים ולאפשר לאורחים להשתמש במערכות החדר עם המכשירים שלהם (לדוגמא DOCK לנגן מוזיקה עם רמקולים). כמובן שאספקת WI FI איכותי וחינם הפכה היום למשהו מובן מאליו – כמו מים חמים במקלחת. אם תמנעו זאת מהאורחים שלכם, הם לא ימהרו לחזור.

טרנד עיצוב – חזרה לעבודות היד

תחום העיצוב אנו רואים היום חזרה לתחום מלאכות היד, כנראה כתגובה לעולם הממוחשב ומתועש שאנו חיים בו היום. מעצבים ואמנים שונים חוזרים לייצר עבודות המדגישות את הפן האנושי של תהליך הייצור, את ההשקעה בעבודת יד וחד פעמיות.
לאחרונה ביקרתי בתערוכה "קיפולים" המציגה כעת במוזיאון העיצוב בחולון, המתייחסת במפורש לטרנד מלאכות היד. הרשימו אותי במיוחד גופי התאורה שהוצגו בתערוכה. גופי תאורה אלו הם לא רק פריט מוזיאוני , ובקלות יכולתי לראות אותם תלויים בלובי של מלון בוטיק מעוצב.

צילום: איתי בנין

צילום: איתי בנין

מיתוג – המבנה המסורתי של הלוגו עובר דקונסטרוקציה
עד לא מזמן, ללוגו של מלונות היה מבנה אחד, קבוע. מאין פרמידה שכללה אייקון, שם המלון ומיקום מתחתיו.
משהו שנראה בערך כך:

logo plaza hotel

לוגו מסורתי כזה מתאים למלונות עם תדמית מכובדת, יוקרתית ועם כבוד למסורת.
היום, מלונות חדשים או מחודשים שרוצים לפנות לקהל יעד צעיר ועכשווי יותר וליצור רושם של מלון שחושב "מחוץ לקופסא", מרשים לעצמם לחרוג מהמבנה המסורתי הזה גם בלוגו שלהם. אנו רואים דוגמאות ללוגואים שמצד אחד מעבירים את המידע שצריך על המלון אך יחד איתו מעבירים תחושה של מקום רענן ולא שגרתי.

שינקין לוגו

No comments yet

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: