דילוג לתוכן

מלון חדש עומד להטביע את חותמו על הקהילה העסקית בהרצליה פיתוח

08/03/2017

מלון פבליקה – מלון נטוורקינג המשלב אורבניות, עסקים, סושיאל ואוירה גלובלית

במרכזו של המיקס הדינמי, היחודי והצבעוני הזה, עומד להיפתח מלון חדש – פבליקה, שאת פיתוח הקונספט שלו מלווה Copeland Hospitality בשנים האחרונות, מההתקשרות עם בעלי הנכס ובניית התוכנית העסקית ועד יצירת הקונספט היחודי וליווי תהליכי העיצוב והמיתוג, בהתאם לחזון היחודי של בעלי המלון (למעשה מדובר במלון שנועד במקור להיות חלק ממותג AC Marriott – ראו כתבה מפברואר 2015 – https://mylifestyle.co.il/2015/02/24/ac-marriott
מלון פבליקה, שייפתח בתחילת הקיץ וינוהל  ברשת ישרוטל, הוא חלק מקולקציית המלונות "אוטוגרף" השייכת לרשת מאריוט. אוטוגרף הוא למעשה אוסף של מלונות יחודיים ועצמאיים שלכל אחד מהם סיפור וסגנון מקורי משלו.

בבואנו לכתוב את הסיפור היחודי של פבליקה, התייחסנו ראשית אל הסביבה שהוא מהווה חלק ממנה. הבנו שהאתגר של המלון הוא להשתלב בקהילה עסקית מקומית ובינלאומית, יצירתית וחדשנית, המצויה ב- high-end הטכנולוגי. קהילה שעבורה סביבת העבודה היא גם סביבה של פנאי ומשחק, כזו שיוצרת פיוז'ן בין הפאן העסקי והחברתי.

מכאן עלה הרעיון, המבוסס על החזון של הבעלים, לייצר בתוך תחומי המלון מעין מיני קמפוס אשר ישמש "נטוורקינג קלאב" לקהילה העסקית המקומית. הקמפוס היחודי יכלול חללי עבודה וישיבות בקונספט Sharing Work Place (הטרנד הרווח כיום בסביבת העבודה ההייטקית) יחד עם מתקני גיימינג, כושר, לייפסטייל וקולינריה, ויהיה פתוח בפני אורחי המלון ובפני חברי הקהילה העסקית המקומית 24/7.

הקונספט היחודי הופך את פבליקה ממקום לינה למקום יחיד מסוגו בישראל, המהווה מוקד חברתי-עסקי-קהילתי המעודד שילוב של עבודה ויצירת קשרים חברתיים ועסקיים בין האורחים לקהילה העסקית המקומית, עם מגוון אפשרויות להפגש וליהנות ממוזיקה טובה, כוס משקה או ארוחה, בסביבה המשדרת עדכניות, תחכום וסטייל.

עיצוב המלון לוקח את המיטב משני עולמות התוכן העיקריים של הרצליה פיתוח – אורבניות ומרכז עסקי, יחד עם מוטיבים מהים. הצבעוניות, החומרים והטקסטורות, יחד עם פריטי אמנות אקלקטיים בחללים הציבוריים ובחדרי האורחים, יצרו אווירה עיצובית עשירה וחמימה במלון כולו. האוירה בפבליקה תהיה צעירה ופתוחה, עסקית אך בגובה העיניים, ותייצג את המרקם הקהילתי שמסביב.

עיצוב : דנה אוברזון    מיתוג : אלון דרעי    צילום : אסף פינצ'וק    יואב קדמון-יעוץ GYM & MEMBERS CLUB                                                   

No comments yet

כתיבת תגובה