דילוג לתוכן

שנת 2015 – שנת הפושטל

29/07/2015
GENENRATOR הוסטל בלונדון

GENENRATOR
הוסטל בלונדון

שוק האירוח והמלונאות מובל על ידי חידושים. אחד הטרנדים המלהיבים ביותר שמשנים את תחום האירוח מתרחש בתחום  הלואו קוסט וההוסטלים. יותר ויותר הוסטלים מתקרבים לחוויית המלון, ויוצרים קונספט דינמי, מחובר לקהילה ובמיקומים תוססים.

Poshtel   = POSH + HOSTEL

 הוא מונח המתייחס למקומות לינה המשחקים על הגבול שבין הוסטל ומלון. מצד אחד הם מציעים חדרים גדולים ללינה משותפת, וגם חדרים פרטיים ליחידים או זוגות. מצד שני מספקים חווית לקוח ייחודית עם השקעה גדולה מאוד בעיצוב, בתכנים ובחוויה התרבותית והחברתית שעובר האורח. ה POSHTELS הם למעשה החוליה המקשרת בין מחיר נגיש ובין יוקרה מסוג חדש ובעיקר עיצוב וחוויה. מובילי הטרנד הם מותגים כגון

 GENERATOR, St Christopher's Inn-Village, The Dictionary,  Meininger CLINK

poshtel mashup

 : הפושטלים פונים באופן מובהק לדרישות של פלח השוק של צעירים שנולדו החל משנות ה-80 ואילך והגיעו בשנים האחרונות ל"גיל שאפשר להתחיל" – לרובם כבר יש עבודה, וגם כסף שמאפשר להם לנסוע בעולם. שוק המלונות מתחיל לשים לב לקהל הזה ולדרישות שלו.

נוסעי מקבוצה זו חיים בעולם טכנולוגי, והם מצפים שהטכנולוגיה שלהם תלווה אותם לכל מקום. הם מצפים לאינטרנט אלחוטי איכותי, ובחינם כמובן, בכל מקום – בבית הקפה, בתור לבנק ובוודאי שבמלון שבו הם מתאכסנים. הם חיים דרך ובתוך רשתות חברתיות, ונוטים להאמין למה שנאמר בקבוצה החברתית שלהם יותר ממה שנאמר במדיה ה"מסורתית".  כשהם מגיעים למלון, הם רוצים אזורים ציבוריים במלון שבו יוכלו לחוות ולהכיר אנשים כמוהם. אפילו בנסיעת עסקים, לא תמצאו אותם סגורים בחדרם עם המחשב הנייד  – הם יעדיפו אזור עבודה ציבורי שיאפשר להם לחוות את אווירת המקום תוך כדי עבודה. פלח שוק זה וגם רבים מאתנו חשופים היום דרך האינטרנט לחוויות תרבותיות ברחבי העולם, ומגלים סקרנות לחוות בעצמנו את ה"סצנה" המקומית.

יותר מהכל – אלו נוסעים המחפשים חוויה. הם יבחרו תמיד במלון הבוטיק המיוחד על פני רשת מלונות, גם אם היא יוקרתית. אך מה לעשות שהם עדיין צעירים, וידם לא תמיד משגת את סוג המלונות שהם חושבים ש"מגיע" להם להתאכסן בהם? בדיוק בשביל לענות על צרכים אלו הוקמו הפושטלים, וחלקם צומחים כבר למותגים מצליחים. מותגים אלו גורמים למלונות במחיר נמוך ובינוני לחשוב מחדש על התמחור שלהם וגם על הערך שהם מעניקים ללקוחות. לא מספיק להיות זולים – האורחים שלנו היום מצפים גם ממלונות בתקציב נמוך להשקיע בלקוחות שלהם.

את הרעיונות והערכים האלו הספיקה חברת קופלנד כבר ליישם בישראל, בפרויקט חדש בירושלים בשם

THE POST

. מדובר בקונספט של פושטל ששם דגש בעיקר על החוויה החברתית שהוא יעניק לאורחיו – קונספט של הוסטל חברתי. הפרויקט המרגש הזה ממוקם בבניין היסטורי אייקוני אמיתי בעיר – בבית הדואר שבמרכז העיר, ומכאן גם ההשראה לשם. מאמינה שעוד תשמעו עליהם הרבה.

בקרוב אוכל לספר לכם על שני פרויקטים נוספים בגוש דן ששואבים גם הם השראה מתחום ההוסטלים היוקרתיים.

THE POST   פרויקט בליווי קופלנד בירושלים

THE POST
פרויקט בליווי קופלנד בירושלים

כשאנחנו בקופלנד בע"מ עובדים עם לקוחות על פיתוח קונספט למלון שלהם, בין אם זה מלון קיים שרוצה לעשות קפיצת מדרגה מבחינת התוצאות העסקיות, או מלון בתכנון שמחפש אסטרטגיה שתוביל אותו להצלחה, אני תמיד מנחה את הלקוחות שלי לשים דגש על מונח מרכזי אחד – הכרות מעמיקה עם קהל היעד שתאפשר ליצור בשבילו חווית אירוח.

THE POST

THE POST

עיצוב מושקע ומחיר אטרקטיבי בפני עצמם אינם מספיקים. לקוחות היום למדו לקחת דברים אלו כמובן מאליו. מלון שרוצה להצליח באמת צריך לספק לאורחיו חוויה והשראה אותם ייקחו איתם הלאה. במקביל מלון כזה צריך לשאוב השראה מהסביבה בה הוא נמצא, לאפשר לאורחים להרגיש חלק אמיתי מהשכונה או אזור בו נמצא המלון, אפילו אם מדובר בלינה של לילה או שניים, ולחוות אינטראקציות חברתיות עם אורחים אחרים ועם התושבים "המקומיים". אלו החוויות שיגרמו ללקוח לזכור לינה במלון, לחזור אליו וגם להפוך לחלק ממערך השיווק שלנו כשיעביר את החוויה החיובית למעגל החברתי שלו.

No comments yet

כתיבת תגובה