דילוג לתוכן

AC MARRIOTT מגיעים להרצליה פיתוח

24/02/2015
באתר הבנייה של מאריוט הרצליה

באתר הבנייה של מאריוט הרצליה

כתבתי כאן בעבר על הכניסה המחודשת לארץ, אחרי שנים של העדרות, של חברות מלונאיות גדולות (כגון אינטרקונטיננטל, מאריוט וכו') דרך מותגי הלייפסטייל שלהן. אחת הדוגמאות הבולטות הינו מלון אינדיגו שכבר כתבתי עליו בהרחבה.

מותג נוסף שהחל לעשות את צעדיו הראשונים בארץ הינו:

AC MARRIOTT

זהו מותג שנולד מתוך שיתוף פעולה של מאריוט וחברת לייפסטייל ספרית שיחד פיתחו מותג שבשנים האחרונות פותח מלונות ברחבי העולם בקצב מסחרר.

בישראל, חברה מאריוט ליזם ראובן אלה ולאיסתא מלונות להקמתו של מלון מלון מאריוט הרצליה פיתוח,  שעתיד לפתוח את הדלתות לאורחים ראשונים בסוף 2015. אני גאה לספר שאני מלווה את הפרוייקט המלהיב הזה כבר משנתיים.

AC מאריוט הרצליה פיתוח – הדמיית המבנה

AC מאריוט הרצליה פיתוח – הדמיית המבנה

את ראובן אלה אני מכירה יותר מ15 שנה, מאז הייתי סמנכ"ל השיווק של מלונות טמרס, שמנהלת גם את מלון דניאל שבבעלות משותפת של אלה. כשפתחתי חברה משלי ב 2010, אחד הפרוייקטים הראשונים שלי היה בניית קונספט למלון כרמים של אלה מלונות, לפני כניסתה של ישרוטל כחברת ניהול. העוקבים הנאמנים שלי וודאי זוכרים שאתם הייתם בין הראשונים לשמוע על הפרוייקט המלהיב הזה.

העבודה המשותפת של קופלנד ואלה מלונות על פרוייקט AC התחילה עוד בשלב הסכם הזיכיון עם חברת מאריוט, שנחתם ביוני 2014. קופלנד יצרה את החיבור של אלה מלונות מול חברת מאריוט וליוותה את הסכם הזיכיון. אנו ממשיכים ללוות את הקשר עם המותג הבינלאומי ועוזרת בהתאמת הסטנדרטים ודרישות של מותג AC למציאות ולשוק הישראלי, ולקונספט הייחודי של המלון הספציפי הזה. קופלנד לוקחת חלק בהקמת כל מחלקות המלון, כולל תחום העיצוב והרכש, וסיוע ליזם בהקמת תשתית ניהולית מתאימה. אנו בונים כעת תקציב טרום פתיחה ותקציב לשנת הפעילות הראשונה.

אנו לוקחים חלק בתהליך המיתוג, שצריך לקחת בחשבון של הערכים של מותג בינלאומי גדול, אך עדיין להעניק "אישיות" ייחודית למלון הישראלי, ולקחת בחשבון את היתרונות הרבים שמיוחדים רק לו – למשל המיקום המצוין בלב פארק התעשייה של הרצליה פיתוח שקורצת לקהל העסקי, והקרבה לחוף הים שבוודאי תשמח תיירים רבים.

המיתוג לוקח בחשבון את כל נקודות המפגש האפשריות של המלון עם האורח : לא רק בחדרי האורחים אלא בחללים הציבוריים, כולל לאונג', בר, מסעדה, ספא ועוד הפתעות שבדרך. כל נקודות המפגש האלו צריכות "לדבר באותה שפה" ולהציג את אותם מאפיינים וערכים לאורחים. אדריכל המלון הוא רני זיס, ועל העיצוב הפנים אחראית דנה אוברזון.

אנחנו נמשיך ונעדכן בהתקדמות של הפרוייקט הזה, שעתיד להיות תוספת מצוינת לשוק המלונאות המקומי.

מאריוט הרצליה פיתוח – בריכה ואזור צ'יל אאווט על הגג.

מאריוט הרצליה פיתוח – בריכה ואזור צ'יל אאווט על הגג.

No comments yet

כתיבת תגובה