הקונספט שקובע הכל. כתבה עלי במגזין דה מרקר
23/07/2015
לאחרונה הוציא מגזין דה מרקר מוסף מיוחד המוקדש למלונות בוטיק. המוסף כולל גם ראיון איתי שבו אני משתפת את הקוראים באני מאמין שלי – קונספט וחווית לקוח הם שיוצרים מלון מצליח, שאורחים אוהבים וחוזרים אליו. כל שאר הדברים שמרבים לדבר עליהם – עיצוב, מיקום וכו', הם קריטיים אבל צריכים להשתלב בקונספט ולהתאים בדיוק לקהל היעד – לגרום לו להרגיש בבית. מוזמנים לקרוא את הראיון המלא כאן (עמוד 6).
לחצו על התמונה בכדי להגיע למגזין המקוון:
One Comment
leave one →
אחלה מגזין, באמת סיקרו את הנושאים של מלונות הבוטיק בצורה מרשימה