Skip to content

לוסקי: מלון קטן שהענקנו לו אישיות וחוויה

21/09/2014
מלון לוסקי המחודש : אזור לאונג' על הגג

מלון לוסקי המחודש : אזור לאונג' על הגג

"כל בוקר כשאני מתעוררת, יש לי חזון ורצון להתחדש" כך אמרה לי אתי פרס, אחד הבעלים של מלון לוסקי בתל אביב, בתחילת ההתקשרות שלנו, וזו המשימה שקיבלתי ממנה: לתרגם את הרצון של המשפחה להתחדש לפתיחת דף חדש למלון שלהם.

תהליך ההתחדשות של מלון לוסקי עדיין בתהליך עבודה אך אני רוצה לשתף אתכם במה שהצלחנו להשיג בינתיים. מדובר במלון קטן (27 חדרים, שחלקם סוויטות) ברחוב הירקון בתל אביב. התקציב לתהליך ה MAKEOVER היה מוגבל מאוד, אך הצלחנו להשיג הרבה בעזרת דגש על רעיונות טובים ועוד יותר מכך – על הביצוע שלהם.

אחד הדברים ששמנו עליהם דגש הוא ניצול המיקום המצוין של המלון ליד הים. מלון לוסקי ממוקם באזור תחרותי אך לא היה מספיק מבודל : לא הציע חוויה עיצובית, שירותית או אחרת שגורמת לו לבלוט. אחת ממטרותי בעבודתינו המשותפת היא ליצור את הבידול הזה, באמצעות יצירת אישיות למלון. ליצור מותג בעל אישיות ואופי ממש כמו בן אדם. ליצור עבור האורח סיפור.
בנוסף, למרות המיקום האידיאלי ליד חוף הים אווירת הים לא היתה נוכחת במלון. יחד עם מעצבת הפנים רות ארד וחברת המיתוג Fresh של ענת גפני, יצרנו תכנית שיפוצים ומיתוג מחדש שמחברת את המלון לסיפור הסביבה שבא הוא נמצא – בעיקר חוף הים.

הקונספט החדש של מלון לוסקי: הים נכנס לתוך המלון באמצעות פניה לחמשת החושים:

חוש המישוש – טקסטורות של חוף ים למשל בטפטים או קוים מעוגלים המזכירים גלים.
ראיה – צבעוניות המזכירה את הים בצורה עדינה. האלמנט של הצדפה הפך למרכזי בעיצוב האלמנטים הגרפיים של המלון.
טעם – הקו המנחה הקולינרי של המלון יכלול מאכלים מן הים.
ארומה – ריחות הים
שמיעה – מוזיקה היוצרת אווירת חוף מתאימה 

חדר אורחים משופץ: הים נכנס בעדינות לעיצוב באמצעות שימוש בצבע כחול ואלמנט הצדפה.

חדר אורחים משופץ: הים נכנס בעדינות לעיצוב באמצעות שימוש בצבע כחול ואלמנט הצדפה.

התכנית כללה שיפוץ חדרי האורחים, עיצוב מחדש ושימוש בפאטיו ובגג שלא היו בשימוש שוטף עד כה, מיתוג ועיצוב גרפי של חומרי פרינט ודיגיטל. כל זאת על מנת ליצור מסר חדש ו"סיפור" סביב המלון. בנוסף ביצענו גם רענון בכל נהלי העבודה והתהליכים התפעוליים.

אני משתפת אתכם בפרוייקט שהוא עדיין בתהליך – "מהפך" אמיתי שמעבר לנראות המחודשת ולמיתוג החדש, יאפשר למנהלי המלון לדרוש פרמיה גבוהה יותר על המחיר וישפר את התוצאות הפיננסיות של המלון כעסק.
color pallette lusky

סכימת הצבעים ואלמנטים להשראה שברוחם נעשה עיצוב הפנים של המלון המחודש, המיתוג וכן החומרים הפרסומיים והשיווקיים.

אתר האינטרנט של לוסקי עבר גם הוא מהפך בהתאם לשדרוג שקיבל המלון

אתר האינטרנט של לוסקי עבר גם הוא מהפך בהתאם לשדרוג שקיבל המלון

No comments yet

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: