דילוג לתוכן

מלון לאוטנר

01/12/2012

GEHRY12224321.ab1bbc79.560Hotel_Lautner_2Groovy-kitchenette-of-room-3-at-Hotel-Lautner-2item1.size.hotel-lautner-desert-hot-springs-california-4-113106hotel+lautner+1+merci+new+yorkpeggy wong_hotel lautnerlpeggy-wong_hotel-lautner1
http://hotellautner.com/

הוא הוכרז כבר כאחד ממלונות הבוטיק הטובים בעולם על ידי CONDE NEST TRAVELER, זהו חלום של אמצע המאה הקודמת אשר הוגשם במדבר. מלון לאוטנר שופע "קוליות-מדברית" שנוצרה עם העיצוב המחודש של ציון הדרך האיקוני הזה בידי המעצבים טרייסי בקמן וריאן טאוורברידג'.
מעין הכלאה בין דירות יוקרתיות להשכרה לבין מלון בוטיק, מלון לאוטנר מזמין את אורחיו להגשים את הפנטזיה ההיסטורית הזו על ידי השכרת "דירת לאוטנר" ולהנות מאצעי נוחות יוקרתיים. מדובר באחד העיצובים הבודדים בעולם של הארכיטקט הנודע, אם לא היחיד, אשר פתוח לקהל הרחב כיום.
המלון נבנה בשנת 1947 על ידי הארכיטקט הנודע ג'ון לאוטנר ובנוי מארבע יחידות המשתלבות בינהן. בין הריהוט של המעצבים הגדולים ביותר של המאה הקודמת, האורחים גם ימצאו את כל אמצעי היוקרה הקיימים של העולם המודרני כמו מצעים של FRETTE, מוצרי אמבט של L’OCCITANE, מוצרי אינדוקציה במטבח, טלביזיה/דיוידי, אינטרנט בחינם ונקודות עגינה של איי-פון.
המתחם מתגאה בסליין-ספא ומקלחת חיצונית, איזון מושלם לחום המדברי, לאונג' חיצוני עם בור-אש, אידאלי לערב קריר של צפייה בכוכבים וכמובן גם מתקן ברביקיו לצלייה.

למאמר המלא לחצו כאן:
http://www.visitdeserthotsprings.com/index.php/hotel-lautner

No comments yet

כתיבת תגובה