Skip to content

כיצד מלונות בחו"ל נותנים ערך מוסף ללקוחות שלהם

29/05/2012

 Image

דוגמא  נפלאה למלון שמבדל את עצמו ונותן ערך מוסף ללקוחות שלו הוא מלון ARTS בברצלונה.

הם עשו את זה בצורה נפלאה עד היום על ידי בניית מתחם מיוחד לסוויטות יוקרה וללקוחות VIP, על ידי סדנאות בישול וסיורים קולינריים ששף המלון נותן, על ידי השאלת פיאט 500 מדליקה למהלך הביקור רק ללקוחות VIP ועכשיו הם הרימו את הרף עם הליקופטר שלוקח את לקוחות המלון לארוחת צהריים באחת משלושת מסעדות מישלן הנמצאות באזור קטלוניה.

מעבר לפינוק של הליקופטר יוקרה יש כאן יתרון עצום המאפשר להשיג מקום במסעדות שבדרך כלל מצריכות הזמנה של חודשים מראש וכאן המלון שומר ללקוחות מקומות וניתן להשיג בהזמנה של שבוע מראש בלבד.

http://www.travelpulse.com/hotel-arts-barcelona-features-helicopter-gourmet-program.html

http://www.hotelartsbarcelona.com/

ImageImage

Image

לפרטים נוספים ועוד הרבה דברים מעניינים, כנסו לניוזלטר שלנו בלינק הזה

http://itnewsletter.itnewsletter.co.il/viewContext.aspx?cmpID=22178&ud=23493185

No comments yet

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: