Skip to content

מלונדון לבריסל: 2 מותגי לייפסטייל בחברות מלונאות גדולות – 2 קונספטים שונים

13/07/2011

תמונות קיר באינדיגו לונדוןבחודש יוני האחרון יצאתי למסע עסקי בלונדון ובבריסל, בו שהיתי בשני מלונות השייכים למותגי לייפסטייל שכבר כתבתי עליהם בבלוג זה.

הן אינדיגו בבעלות IHG (אינטרקונטיננטל, קראון פלאזה ועוד), והן Aloft בבעלות W (סטארווד), ייצרו גישות שונות למלונות לייפסטייל או מלונות מעצבים, עם פנייה לשוק מעמד הביניים. אינדיגו התפתחו בצורה מהירה יותר, תוך מתן חופש לבעלים עצמאיים להביע את אופיים האישי, למרות השמירה על הסטנדרטים העיצוביים של המותג. אלופט ייצרו עיצוב מזוהה מאד ופלטפורמה תפעולית שבה הבעלים מקבלים מוצר מן המוכן.

הבר של מלון אינדיגו לונדוןסיפור שכונתי בלונדון

שהיתי במלון אינדיגו טאוור היל בלונדון. אני מודה ומתוודה שאני תמיד מעדיפה ללון באזור הווסט אנד, וששהייה באזור ה"סיטי" היא לא נוחה בלשון המעטה, אך עדיין ישנם הרבה אנשי עסקים המתעתדים להגיע לפגישה באזור זה, ותיירים שרוצים להיות קרובים לאזור טאוור היל וגשר לונדון.

באופן אישי, הרגשתי במשהו כאילו אני בתל אביב; פקיד הקבלה שקיבל את פניי היה ישראלי ובעל המלון הוא ישראלי שבבעלותו מסעדות תאילנדיות ברחבי לונדון. מלון האינדיגו הספציפי הזה היה קטן, אינטימי, עם חדרים המעוצבים בצורה טובה מאד בכל הנוגע לתאורה, שטח אכסון, מיטה מצוינת, פינת עבודה טובה, מראות רבות וראש מקלחת גדול. אך אני חייבת לציין שעיצוב החומרים, הצבעים, הבדים והשימוש בציורי קיר היה מעט המוני לטעמי (יותר מדי פרטים…). הקונספט של אינדיגו דורש יצירה של סיפור שכונתי, המקשר וממקם את המלון בצורה נכונה בסביבה שבה הוא נמצא, ומייצג אותה בעיצוב המלון ובמיוחד בתמונות הקיר. כל הנ"ל משאיר לבעלים מקום רב לתכנון עיצוב אישי משלהם. נפלא שהמלון מציע חיבור WIFI חינמי וכניסה למרכז כושר הנמצא בקרבת מקום.

אזור הקבלה הפתוח במלון אלופט בריסלקופסת הפתעות צבעונית בבריסל

שהיתי גם במלון אלופט בבריסל – מלון אלופט הראשון שנפתח באירופה לאחר פיתוח בארצות הברית. למרות שהמותג הזה הוא מתחרה של אינדיגו, מעניין לראות עד כמה הם שונים זה מזה. הקונספט מתוכנן מראש ונמסר כזיכיון לבעלים, עם דרישות קשוחות שתורמות להגנת המותג ולעובדת היותו מזוהה בקלות על-ידי רבים.

זוהי קופסת הפתעות צבעונית מלאת הפתעות, שבאמת גורמת לאורח שהייה מבדרת. המותג מתחיל את מערכת היחסים שלו עם האורח כאשר הוא מתקשר איתו דרך מדיה חברתית, ומזמין אותו להכיר את המלון דרך פייסבוק לפני שהוא מגיע אליו פיזית, וכמובן לרכוש מוצרי נוחות ומוצרים נוספים כמו השתתפות במסיבות נושא בחצר המלון.

שולחן פול בלובי מלון אלופט בבריסלמאפייני "כיף" כוללים שולחן קבלה עגול פתוח במרכז כניסת הלובי, שולחן פול, עמדת צ'ק-אין מהיר, אזור סנק-בר פתוח, קירות וידאו, חדרי פגישות שנראים יותר כמו סטודיו ליוגה וחדר כביסה. מה עוד צריך בן-אדם?  – מלון אח ברשת W עם קצת מהרוח הזו, במחיר נמוך הרבה יותר!!

No comments yet

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: