מלונות lifestyle – האם יש חיים מעבר לגבולות הבוטיק?
הנה מספר דוגמאות:
www.canyonranch.com
https://www.hotelduvin.com/hotels.aspx
2) מלונות בוטיק (מלונות מעוצבים, אופנתיים ומודרניים), הם ענף הגדל במהירות, וכוללים בתוכם סוגים רבים של מלונות, בעלי סטנדרטים שאותם קשה להגדיר או לאפיין. לפרקים, בעלי ומנהלי מלונות משתמשים במונח הזה בצורה ריקה מתוכן. כפי שאמרתי פעמים רבות, איכויות בוטיק לא באות לביטוי במעט השקעה עיצובית או בעובדה שהמלון הוא קטן בגודלו, אלא דרושים אופי, נשמה ואפילו איכויות תיאטרון. מלונות רבים משקפים את הסגנון של בעליהם או מתכנניהם.
הנה מספר דוגמאות:
http://www.morganshotelgroup.com/en-us
http://www.viceroyhotelsandresorts.com/
http://www.starwoodhotels.com/whotels/index.html
3) מלונות המשלבים מגורים קבועים גדלים יותר ויותר, ומספקים איכויות lifestyle בשילוב של חוויית מלון עבור אלו שרוצים לחיות בנוחות, בשילוב של שירותים והטבות מלונאיות רבים כגון ספא, חדרי כושר, ברים ומסעדות. סידור זה יכול לשמש כבית נופש, נופש חלקי או מגורים קבועים הכוללים שירותי מלון. הקונספט הזה הוא הרבה מעבר לעיצוב ולשירות מעולה, אלא מחבר את עולם הנופש לסגנון החיים המודרני.
הנה מספר דוגמאות:
http://www.ritzcarlton.com/en/RealEstate/Residences.htm
http://www.miravalresorts.com/Residences
בסופו של יום, כל המיתוגים הללו מבטיחים משהו אחר, עם תקווה לתרגום עסקי מוצלח. המחויבות היא לחידוש וריענון תמידיים – מותגי lifestyle לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מקובעים. בהנחה שלקוחותינו ימשיכו להעריך ולשלם עבור חוויות lifestyle במלונות, ויעריכו את מגוון השירותים והמגמות הקונספטואליות, זהו אתגר אמיתי.