הסטייל של מלון הלייף סטייל
אני כותבת כאן לא מעט על מלונות לייף סטייל, ובעיקר על רשת מלונות W של קבוצת סטארווד (Starwood).
בכל פעם שאני מתארחת במלון של רשת W אני מתפעלת מחדש מתשומת הלב לפרטים הקטנים, שיוצרים קונספט מיוחד ומנצח. הקונספט הזה מהווה השראה לרבים מהיזמים בתחום המלונאות, המעוניינים להציע מוצר ייחודי ומושך קהל.
במהלך נסיעת העסקים האחרונה שלי למדינת פלורידה שבארה"ב, התארחתי במלון W בפורט לורידל. מאחר שמרבית הפגישות שלי היו בפורט לורידל עצמה, בבוקה ראטון ובמיאמי ביץ', מבחינתי המיקום של המלון היה מושלם. הוא נמצא על טיילת החוף, לצד מבחר אינסופי של בתי מלון מסוגים שונים, המושכים אליהם בעיקר תיירים מאמריקה הלטינית, קנדה ואירופה.
פרט למיקום הנוח של המלון, התרשמתי מאוד מהמתקנים שלו ומהשירות האישי של הצוות. מלונות W ידועים באווירה הטרנדית שלהם, בעיקר בשעות הערב והלילה, ואין זה משנה אם המלון נמצא בסביבה אורבנית או באתר נופש.
כשהערב יורד, משתלטת על הלובי – או "הסלון", כפי שמכנים אותו במלון – אווירה מיוחדת. האורחים מתרכזים סביב הבר, או באזור הבריכה, שם מוגשים משקאות ונערכים מופעי מוסיקה.
מי שמחפש פחות אקשן ויותר שלווה, ימצא את מבוקשו ב-bliss, מותג הספא של רשת W, המציע טיפולים מרגיעים וגם מבחר מוצרים הנושאים את שם המותג. אני ממליצה בעיקר על מסאז' הנקרא herbie – הכולל עיסוי בתערובת של לבנדר, לימון, תימין ושמנים נוספים. איזו חוויה!
החוויה המרכזית במלון היא חדר האירוח:
● פינת ישיבה ועבודה הכוללת שולחן נוח עם כיסא אורטופדי על גלגלים, וגם ציוד משרדי מלא (שדכן, מהדקים, עפרונות, נייר דבק ועוד).
● מבחר חטיפים (פופקורן, עוגיות אוריאו, חטיפי בריאות, סוכריות), וגם מגזינים ויינות מסוגים שונים.
● לצד השמפו והסבון באמבטיה, ממתינים תכשיר לרחצת פנים, חמאת גוף, משקל, חלוק ונעלי בית.
● ליד המיטה ניצבים שעון רטרו (הניתן לכיוון לצורך השכמה), תחנת עגינה לאייפוד, נגן תקליטורים, וקופסת זכוכית הכוללת את תפריט המנות שניתן להזמין לחדר.
● מלונות W מתמחים בשיווק המוצרים הממותגים שלהם. אז למה לא לנצל את חדר האירוח כדי לשכנע את האורחים לשלוף את הארנק? במבחר: מטרייה, בובת תנין, מדריך של העיר, שפתון להגנה מיובש השפתיים ותקליטורי מוסיקה.
כאמור, ישנם מוצרים רבים למכירה, אך ב-W מחלקים גם צ'ופרים בחינם. כך, למשל, זכיתי למשקה "ברוכים הבאים" על חשבון הבית.
האווירה והשירות עושים את מלון W למה שהוא: הריח המצוין, המוסיקה, והליווי האישי מדלפק הקבלה בלובי ועד החדר (המלווה החייכני מוסר לך את שמו ואת מספר הטלפון שלו, כדי שיהיה ניתן לפנות אליו עם כל בקשה או בעיה). המלווה אף נכנס לחדר – ודואג מיד להפנות אותך אל המרפסת, שם ממתינים כסאות נוח הפונים אל הנוף היפה של הים.
המלון אמנם נוגע בשלמות, אבל בכל זאת שלוש הערות קטנות: כדאי להוסיף מראה באורך מלא בחדר האירוח, להתקין עוד כמה ווים לתליית מגבות בחדר האמבטיה, וגם מכונה להכנת קפה הייתה מתקבלת בברכה.
בשורה התחתונה, בין אם מדובר בעסקים או בנופש, W הוא מלון שתמיד אשמח לחזור אליו.
יש כזה גם בצימרים בארץ? 🙂
שלום מורד,
בארץ תוכל למצוא משהו דומה בחוות כרמי עבדת, ובמלון בראשית של רשת ישרוטל, שיפתח בקרוב במצפה רמון.
רונית
יופי של פוסט!