Skip to content

מלון בניחוח איטלקי

03/04/2010

המלון באדינבורו

הפוסט השלישי בסדרת המותגים החדשים של בתי מלון מעוצבים (אחרי מפואר אבל פשוט ומותג עם סטייל) יעסוק במותג לייף סטייל שכבר נחשב ליוקרתי, למרות שעתידו עדיין לפניו: Hotel Missoni.

Hotel Missoni כבר פועל באדינבורו שבסקוטלנד, וביוני השנה ייפתח המלון השני בכווית, אולם הוא עדיין נחשב למותג בשלבי פיתוח.

המותג נוצר על ידי קבוצת המלונות הגדולה Rezidor, המנהלת שני מותגים מוכרים ומצליחים – Radisson Blu (שבו התגוררתי במהלך הביקור האחרון שלי בברלין) ו-Park Inn.

התחרות העזה הניטשת בתחום מלונות הלייף סטייל האופנתיים והמעוצבים מחייבת את יוצרי המותגים להיות קריאטיביים יותר ויותר – במטרה להצליח. Hotel Missoni נוצר בשותפות עם בית האופנה האיטלקי הידוע Missoni. שיתוף הפעולה יצר למותג המלונות עוגן אופנתי המבדל אותו משאר המלונות בתחום.

הבר במלון (צילומים: אתר Hotel Missoni)

אישית, אני מאמינה גדולה בשימוש בעיצוב לצורך יצירת חוויה המשתפת את כל החושים. זאת, מאחר שעיצוב הוא חלק מובנה מהלייף סטייל שלנו – בעבודה וגם בשעות הפנאי. זו הסיבה שמותגים רבים של מלונות לייף סטייל פועלים בשותפות עם שפים ידועים, המביאים את היצירה שלהם לחוויה הכוללת.

עיצוב מיוחד מספק ערך מוסף לחוויה הכוללת במלון – הנאה, נוחות, אווירה וסטייל. העיצוב מאפשר לנו, המלונאים, לספק מוצרים ושירותים באיכות טובה יותר. התעריפים במלון לייף סטייל מעוצב אמנם גבוהים יותר – אבל הלקוחות מרגישים שקיבלו תמורה מלאה לכספם.

עיצוב של בית מלון דורש מחשבה רבה: עליו להיות אותנטי ומחובר היטב למיקום של המלון ולתרבות המקומית.

במקביל, העיצוב צריך להיות כזה שישמור על הזהות של המותג, גם אם יתרחב למדינות שונות בעולם.

נועז וצבעוני

מהי התפיסה שהובילה את יוצרי Hotel Missoni? מותג ש"ידבר" לאנשים המחפשים שילוב של לייף סטייל, אופנה, אוכל משובח ואווירה יוקרתית – עטופים בעיצוב יוצא דופן, נועז וצבעוני.

כבר מאתר האינטרנט של המותג אפשר להבין על מה מדובר: אתר טרנדי וסקסי שמעניק טעימה מהחוויה השונה שמציע Hotel Missoni לאורחיו.

ואם כבר להיות שונה, אז גם בפרטים הקטנים: כך, למשל, ב-Hotel Missoni חולקים על התפיסה המקובלת, לפיה חלוקי הרחצה בבתי מלון הם בצבע לבן. בחדרי האמבט של מלונות המותג מחכים לאורחים דווקא חלוקים צבעוניים. גם מטבח המותג קיבל זהות קולינארית ברורה: מטבח איטלקי מסורתי ועשיר במטעמים.

הלובי במלון

השלב הבא בתוכנית צמיחת המותג כוללת פתיחת בתי מלון בעומאן ובקייפטאון שבדרום-אפריקה במהלך 2011, ובית מלון נוסף בברזיל שנה לאחר מכן.

אם הקונספט הייחודי יישמר גם במלונות אלה, אפשר בהחלט להמר ש-Hotel Missoni בדרך הנכונה להתברג בצמרת המותגים המעוצבים הבינלאומיים המצליחים.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: