Skip to content

מותג עם סטייל

06/03/2010

הפוסט השני בסדרה העוסקת במותגים חדשים של מלונות מעוצבים ומלונות לייף-סטייל מוקדש ל-Aloft, שפיתחה רשת סטארווד (Starwood).

סטארווד נחשבת לחלוצה בתחום של הצגת מותגים חדשניים וטרנדיים, ובראשם רשת מלונות הבוטיק W. הרשת המצליחה הושקה לפני כעשר שנים, כאשר רשתות בינלאומיות זיהו את הצורך להתמודד בזירה המתרחבת של מלונות לייף-סטייל עצמאיים, והחלו לפתח מותגי נישה משלהן.

Aloft הוא אחד מהמותגים האחרונים שהושקו בתחום. סטארווד פיתחה את המותג ומחדירה אותו לשוק במהלך ארבע השנים האחרונות. מטבע הדברים, מהלך מסוג זה אורך זמן, ורק עתה הפך המותג למוכר ומוערך, וכולל 40 בתי מלון בארה"ב ובאסיה. במהלך 2010 צפויה הרשת להתרחב בעשרה מלונות נוספים – כולל באירופה.

Aloft הוא מותג מעניין, מאחר שכבר מההתחלה הוצג כחדשני, היי-טקי ומתקדם מאוד. כבר בימיו הראשונים הקימה החברה האנגר בעיר White Plains בניו-יורק (שבה ממוקמים משרדיה הראשיים של סטארווד), שבו הוצגו דגמים מפורטים של מלונות Aloft.

במקביל, נוצר שיתוף פעולה עם מפתחי עולם המציאות המדומה Second Life – וסטארווד עשתה היסטוריה כאשר יצרה את המלון הווירטואלי הראשון. בדרך ייחודית זו, יצרו אנשי Aloft עניין במלונות הרשת, ואף נהנו מפידבק ישיר מהשחקנים ומהצופים, בנוגע לשאלה כיצד מלון מעוצב צריך להיראות.

הקונספט של אנשי Aloft נשען על תפיסה של מלון פשוט, מודרני ומעוצב – ועם זאת ככזה המציע מחיר אטרקטיבי. עם הזמן, המותג התבסס כאלטרנטיבה למעוניינים לשלם מחיר הגיוני, ועדיין לקחת חלק בחוויה של טרנד המלונות המעוצבים.

על בסיס הקונספט הזה פרצה גם רשת Design Hotels, המעצבת מלונות בוטיק אינטימיים ברחבי העולם. מלון ממילא בירושלים (שעליו תוכלו לקרוא בפוסט ממילא, מלון עם סגנון) הוא בית המלון הראשון של הרשת בישראל. עוד על הרשת הייחודית הזו תוכלו לקרוא כאן.

מלונות Aloft מציעים אירוח פשוט – אבל בסטייל. החדרים מתאפיינים בציוד היי-טק מהשורה הראשונה: תמצאו שם כל מכשיר הדרוש לצרכי עסקים או בידור. בכל אזורי המלון קיימים חיבורים מתאימים למחשבים ניידים ולטלפונים סלולאריים, וכמובן אינטרנט אלחוטי, במטרה שהאורחים ירגישו שהם "תמיד מחוברים".

הרשת מתגאה גם בבר הנקרא XYZ, הפתוח 24 שעות ביממה ומספק ארוחות קלות, חטיפים וארוחות בוקר – על חשבון הבית.

זוכרים את השאלה שעלתה כאן לדיון – בעלי חיים במלון כן או לא? ובכן ברשת Aloft התשובה לשאלה הזו ברורה: חבילה מיוחדת הנקראת arf מיועדת לאורחים המגיעים עם כלביהם. החבילה כוללת, בין השאר, מיטה מיוחדת לכלב וקערות אוכל ושתייה. נשמע מוכר? נכון, סטארווד מציעה חבילה דומה גם ברשת W שבבעלותה.

ב-Aloft הקדישו מחשבה גם ללובי של בתי המלון, במטרה להעמיק את המימד החברתי של האזור החשוב הזה, שמרבית בתי המלון מתייחסים אליו כאל אזור קבלת הפנים לאורחים ותו לא.

במסגרת זו, פיתחו ב-Aloft פיילוט חדשני המיועד לחברי מועדון הרשת.  חברי המועדון, המחזיקים בכרטיס דלת חכם, אינם נדרשים לצ'ק-אין בלובי. זמן קצר לפני מועד הכניסה למלון הם מקבלים הודעת SMS המפעילה את הכרטיס החכם – ומאפשרת להם להיכנס מייד לחדרים. הפיילוט מופעל בשלב זה במלון הרשת בלקסינגטון (Aloft Lexington) שבמדינת מסצ'וסטס בארה"ב, לא הרחק מבוסטון.

אני מצפה בקוצר רוח לבקר בשני מלונות הרשת החדשים, שייפתחו ב-1 ביולי השנה – בברוקלין ובהארלם שבניו-יורק. המיקומים יוצאי הדופן האלה מחזקים את השקפת העולם העומדת בבסיס המותג Aloft: להיות שונה, ליצור חוויית אירוח פשוטה אבל עם סטייל ייחודי, ובעיקר להיות חלוצים – גם במיקומים מיוחדים, כמו ברוקלין והארלם.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: