דילוג לתוכן

מוסיקת מעליות כמשל

10/08/2009

כמה פעמים הייתם במעלית בבית מלון ותהיתם מי הגאון שבחר את המוסיקה הישנה והמשעממת? האם לא הגיע הזמן שנכיר בעובדה ששתי הדקות שאנחנו מבלים במעלית, מחוסרי מעש, יכולות להיות גם חוויה מהנה? כמובן שהמעלית היא רק דוגמא קטנה לאינסוף הדרכים שבהן ניתן להשתמש במוסיקה כמעצבת אווירה בחוויית האורח.

ביקרתי לא מזמן במלון בסאות'-ביץ' במיאמי שבפלורידה, ונהניתי מאוד להירגע בבריכה במשך שעות ולהאזין למוסיקה טובה, שהשתנתה מבחינת הסוג והמקצב במשך היום.

בשנים האחרונות מתחילים להפנים בענף המלונאות שישנם לא מעט אורחים המעדיפים לוותר על בידור בעת הנופש שלהם, בעיקר אם מדובר בבידור בסגנון מיושן עם להקות המחקות מחזות זמר מברודווי, קברטים או מופעים קומיים. בתי מלון רבים הפכו למתוחכמים יותר ומשקיעים משאבים רבים במרכזי בידור בתוך המלון, המספקים מופעים מרהיבים, קונצרטים ומופעים איכותיים לכל המשפחה.

כך, למשל, באילת קיימים בתי מלון המעלים הפקות ענק כמו WOW של רשת ישרוטל. אצלנו, מלון דניאל בהרצליה, כולל אולם קולנוע המופעל על ידי רשת לב, ומושך אליו לקוחות רבים. דניאל ים המלח מציע אולם באולינג ומוסיקה חיה.

מוסיקה היא אלמנט מרכזי בכל נופש. כאשר המוסיקה מופעלת בחוכמה – היא מעוררת את אחד מחמשת החושים שלנו ומשתלבת ב"עיצוב הכללי" של המלון. בתנאי שלא מדובר במוסיקת מעליות…

No comments yet

כתיבת תגובה